Известие

Collapse
No announcement yet.

Неравномерно ускорение

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Неравномерно ускорение

    Проблема е следния: когато се движа с малко газ на раво място почва да ми се тресе мотора, това става между 2 и 3000 об. Не всеки път тресе, но го прави сравнително редовно. Другото е, че при ускорение при 3000 об. поема, но не както преди след това на 4500 се стряска подобаващо. С едно приятелче / колите са ни еднакви/ си правих замерване скоро дърпа ми с малко, разстоянието не съм го мерил, но до 200 км/ч ми е избързал с около 20 м. и това всеки път. Моторчето ми за празен ход си чекърка нещо всеки път преди да запаля, но не дава грешка. Разменихме си дебитомерите - никаква разлика, някои да има идея от какво може да е?

    Колата е 156 1,8 98

    Сърцата са по-капризни от умовете.

  • #2
    виж си дебитомера при мене имаше същите симптоми и тва се оказа
    sigpicAlfa Romeo 156 1.8ts-2000г
    Alfa Romeo 156 2.0ts-1998г

    Comment


    • #3
      Ако си смените колите ще има осезаема разлика.
      Mitsubishi L200 2.5D (115 hp)
      Alfa Romeo 156 2.4 jtd (136++hp)

      Comment


      • #4
        Колегата казва че са разменяли дебитомерите и проблема остава така че проблема не е в този телевизор
        Alfa Romeo 156 1.8 Twin Spark
        Alfa Romeo 145 1.3Boxer 90hp EX

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от Derry Покажи съобщение
          Проблема е следния: когато се движа с малко газ на раво място почва да ми се тресе мотора, това става между 2 и 3000 об. Не всеки път тресе, но го прави сравнително редовно.
          Това при равномерна газ, или при подаване на газ?
          "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
          F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от crocodil Покажи съобщение
            Ако си смените колите ще има осезаема разлика.
            С него си се гоним от времеме на време, колите вървяха абсолютно еднакво, то явно и караме по еднакъв начин.

            ---------- Post added at 15:47 ---------- Previous post was at 15:46 ----------

            Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
            Това при равномерна газ, или при подаване на газ?
            При равномерна газ.

            Сърцата са по-капризни от умовете.

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от Derry Покажи съобщение
              Проблема е следния: когато се движа с малко газ на раво място почва да ми се тресе мотора, това става между 2 и 3000 об. Не всеки път тресе, но го прави сравнително редовно. Другото е, че при ускорение при 3000 об. поема, но не както преди след това на 4500 се стряска подобаващо. С едно приятелче / колите са ни еднакви/ си правих замерване скоро дърпа ми с малко, разстоянието не съм го мерил, но до 200 км/ч ми е избързал с около 20 м. и това всеки път. Моторчето ми за празен ход си чекърка нещо всеки път преди да запаля, но не дава грешка. Разменихме си дебитомерите - никаква разлика, някои да има идея от какво може да е?

              Колата е 156 1,8 98
              Проверявал ли си скоро състоянието на свещите и бубините а ако имаш възможност замери и компресията да не би да има голямо разминаване при различните цилиндри.
              156 1,8 ТS 99
              Nissan Murano 2005

              Comment


              • #8
                Не съм ги проверявал при пръв удобен случай ще го направя.

                Сърцата са по-капризни от умовете.

                Comment


                • #9
                  И аз залагам на евентуална причина в свещите и прилежашите им елементи. На моята започна така да го прави след известно време - придръпва между 2200-2800 при равномерно подадена газ. В последствие започна когато съм на газ на празен ход да работи не толкова равномерно. И в крайна сметка смених свещите, който бяха някакъв евтин шампион на 30К (отдавна си изпяли песента) и колата заспа. Все пак, за да не сменяш щяло и нещяло (и после да има втора тема от сорта на "сменам и пак не се оправя"), най-добре отиди на сервиз, за да се открие точно проблема, защото може и дюзи да са и много работи, и да не си купиш още една кола от ненужни смени на части.
                  Last edited by AlfaMan; d.m.y г., 12:33.
                  Alfa Romeo 159 SW, 1.9 JTDm
                  Alfa Romeo 156, 2.4 JTD
                  Ex: Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, Subaru Legacy 2.5i,
                  Alfa Romeo 156, 2.0TS

                  Comment

                  Working...
                  X